dijous, 15 de setembre del 2011

Necessitem la teva opinió!!

¿Veieu el barri igual, millor o pitjor que abants de la recollida de signatures?

Varem recollir gairabé 1700 signatures que van ser traslladades a l'Ajuntament. No tots els veïns pensen que això hagi servit per alguna cosa. Per això pensem que hem de recollir la vostra opinió sobre la situació actual.

Totes les vostres opinions seran tingudes en compte i traslladades a l'Ajuntament per millora del barri.

(En donar la vostra opinió, necessitem que indiqueu la zona / carrer on viviu, per situar millor).

8 comentaris:

  1. La foto que encabeza este blog podria haberse tomado perfectamente el sabado pasado
    No parece haber mejorado mucho esta zona, en los fines de semana al menos que es cuando puedo juzgar

    Vecino de csell cent / cartagena

    ResponElimina
  2. Pienso que tras unas semanas de aparente mejora, ahora vuelve a estar igual la venta ambulante.
    vivo en cartagena/aragón

    ResponElimina
  3. Yo también opino que la situación ha empeorado.
    Se ha reducido muchísimo la presencia policial/guardia urbana y el mercadeo ambulante es una constante. Es indignante la suciedad y peste que tenemos que aguantar los vecinos, especialmente en el cruce Cartagena/Consell de Cent.
    El relajamiento de las vacaciones ha consolidado la parroquia que se concentra en el bar El Moliner, campo base de toda clase de trapicheos. Es una vergüenza la impunidad y pachorra de esta gentuza.
    Espero que se reactive la movilización vecinal y que no decaigan las ganas de mejorar y luchar por un barrio mejor.
    Vecina de Catagena (al lado del bar El Moliner)

    ResponElimina
  4. estoy deacuerdo con estos comentarios, tras un repunte de la presencia policial en especial mossos, pidiendo documentacion, la cosa se ha vuelto a relajar y en momentos puntuales como dice el vecino se acumula bastante personal trapicheando en el ex moliner, si que en general por las calles se ve mas presencia de urbana aunque se dediquen mas al trafico que a estos menesteres cosa que corresponderia a mossos

    ResponElimina
  5. Insoportable la situacion otra vez en el Bar El Moliner. Hemos de exigir una actuacion de Mossos d,Esquadra y Policia Local encaminada al cierre del local que tantos problemas nos esta generando desde el momento que unos ciudadanos orientales se hicieron cargo de dicho Bar.
    La Junta del Distrito no puede esperar mas para darle una solucion!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  6. Se dijo que si despues del verano los problemas continuaban, se harian manifestaciones cortando la calle Aragon y tambien Consell de Cent, creo que ha llegado el momento de que nos pongamos las pilas y propongamos las acciones.

    ResponElimina
  7. Si alguien se pasa ahora por cartagena.csell de cent vera que es practicamente imposible transitar por la acera. Supongo que la Gu. debe ser ciega o tiene instrucciones de serlo
    Vecino cartagena/csell cent

    ResponElimina
  8. Tot SEGÜEIX igual. Els que es dediquen al "trapicheo" i a la venda ambulant, SEGÜEIXEN omplint les nostres voreres. La Guàrdia Urbana, de tant en tant i amb la parsimònia del que fa ulguna cosa sapiguent que no servirà per res, els SEGËUIX fent fora, però al cap de 10 minuts tornen a ser-hi. La terrassa del Bar El Moliner SEGÜEIX sent "l'oficina" dels que s'intercanvien joies, telèfons mobils, etc... que feia unes hores eren propietat d'algun veí de la ciutat. I a la terrassa del bar Falcó, SEGÜEIX havent-hi cada matí 3 ó 4 homes d'uns 65 anys, de nacionalitat espanyola, que son els que controlen el cotarro i que es passen hores i hores parlant amb els seus intermediaris.
    Torno a repetir, TOT SEGÜEIX IGUAL.

    VEI DE CARTAGENA / CONSELL DE CENT

    ResponElimina