divendres, 11 de març del 2011

Veí!!! denúncia al 112

Quan veieu vendes il legals, agressions, baralles, drogues, actituds sospitoses, etc, fes una denúncia per tel. al 112 (mossos). La denúncia és anònima i gratuïta. No esperis a que un altre denunciï, doncs quantes més trucades tinguin millor.

11 comentaris:

  1. Ahir a les 12 de la matinada al primer pis de Cartagena/Aragó (costat montanya, un local en lloguer) hi havia una festa, amb música molt alta i considerable moviment de gent que pixava a la porteria del costat i que cridava pel carrer. Vaig trucar al 112, vaig haver de donar totes les meves dades, em van dir que era el protocol que tenien establert, però a les 2 de la matinada encara no havien vingut. Vaig tornar a trucar agraint la seva col·laboració. No hi ha dret! De debó ens fan cas? Que no ens enganyin!!!

    ResponElimina
  2. Per aquets casos es millor trucar al 092,ja que son els competens per temas de xivarri al carrer i als pisos.

    ResponElimina
  3. Lo haremos llegar a la guardia urbana, aunque eso es nuevo, hasta ahora sus actuaciones van encaminadas solo a lo que habiamos denunciado.Pero se lo haremos saber, y si se produce de nuevo hay que volver a denunciar. saludos

    ResponElimina
  4. me han comentado que la dueña de las oficinas donde se hacían las fiestas ha sido avisada y amonestada. Aparte se le ha solicitado que pague los destrozos causados en la finca por los asistentes a las fiestas (buzones rotos, suciedad y demás).

    ResponElimina
  5. Pues ya hemos logrado algo. No era la primera vez que organizaban fiestas en este local. En verano eran más frecuentes.

    ResponElimina
  6. Hoy sábado,a las 17 horas, subia desde la plza de las Glorias por la calle de Cartagena, y en unos segundos se ha llenado de una enorme cantidad de los habituales de venta ambulante, muchos de los cuales han salido del interior del Bar Moliner. Por supuesto he llamado al 092 cuando he llegado a mi casa, triste, porque veo que quizas todo esto no tenga solucion.

    ResponElimina
  7. Ahir tornava a haver festa al primer pis d'Aragó 517. Vaig trucar al 092. Avui altre vegada, he trucat al 092, igual que altres veïns que he trobat pel carrer. Fa una hora i el soroll segueix, estan pixant al carrer i bevent sentats als bancs.
    Avui els hi he donat el número exacte del carrer, perque les altres vegades no han vingut...Potser no trobaven el lloc.

    ResponElimina
  8. Si la cosa sigue, denucnia de todala comunidad de vecios al canto.

    ResponElimina
  9. el sábado a las 10 de la noche que yo volvía a casa, también estaba lleno en el tramo de cartagena entre consell de cent y pza glories.
    ... yo también volví a casa decepcionadoa por lo difícil que resulta algo que a priori parecía que podíamos conseguir.

    ResponElimina
  10. Yo soy vecino del barrio de toda la vida,y creo que la unica solucion que hay,es que se trasladen los encantes viejos a otra zona mas industrial,o poligono tipo como el de la zona franca,ya que este atrae a toda la purria que hay por los alrededores de el y del barrio.

    ResponElimina
  11. Vecino, quizas no te has enterado que ya se esta construyendo el edificio nuevo de los encantes en la Meridiana sur.Pero aun nos queda un año y medio de aguantar.

    ResponElimina